Follow Me

Video Yang Menyentuh Hati (RINDU IBU AYAH)

Assalamualaikum semua :) Kali ini fara nak tunjukkan satu video yang menyayat hati fara,. Sebelum itu, fara nak tanya, korang semua rindu tak dekat ibu, ayah dan family korang? mesti rindu kan...hmm kalau fara tuhan je yang tahu betapa fara amat merindui mereka.. :') Ibu dan ayah adalah nadi bagi kita. Tanpa mereka siapalah kita. Jom saksikan satu video yang amat menyentuh perasaan fara ini. Fara rasa selepas korang tengok video nie, pasti korang terus teringat dekat ibu bapa korang :) Oleh sebab, ada masalah sedikit, fara tak boleh nak upload video dlm blog nie..tapi korang boleh tengok dkt link nie :)


                         

Macam mana? sedihkan... :') Pengajarannya, kita perlulah menghargai dan menyayangi ibu bapa kita selagi mereka masih ada. Tiada siapa pun yang dapat menandingi kelembutan belaian daripada mereka kan.



Fara percaya setiap orang mempunyai kenangan manis bersama-sama ibu bapa kita kan. Cuba ingat semula perkara yang paling manis sekali yang pernah korang lakukan dgn ibu bapa korang. :) Hah! senyum sorang2 la tu hehe... Hmm tapi pasti juga korang pernah menyakiti perasaan mereka kan. Hmm cepat2 minta maaf sebelum terlambat.





RINDU tak dekat ibu dengan ayah? kalau rindu, bacalah doa untuk ibu bapa ni... doakan untuk kesejahteraan mereka :')


Ibu, ayah... maafkan segala kesalahan anak mu ini, telah banyak ana kecilkan hati ibu dengan ayah. Ana berjanji akan membahagiakan ibu dengan ayah :)



Sempena untuk menyambut hari lebaran yang bakal tiba beberapa hari saja lagi, Fara dan keluarga ingin mengucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDLIFITRI MAAF ZAHIR & BATIN


Terima kasih kerana sudi singgah di blog Fara :) 

4 comments:

  1. nice & sweet blog.. selamat hari raya, maaf zahir batin.. kirim salam ibu :)

    ReplyDelete
  2. hehe..thanks awk :) ...ouh,, insyaallah nnti fara sampaikan yea :) selamat hari raya juga untuk awk :)

    ReplyDelete
  3. nice....hehe...Ibu bapalah segalanya..baik buruk mreke..mrekelah yg tlh bnyk berkorban untuk kita kan??:-)....da follow awak...tapi xtaw camne nak mntak awk follow balik..hehe....follow balik taw??:-)

    ReplyDelete
  4. betul2...ibu bapa adalah segalanya :) thanks follow fara... fara dah follow awk dah :D

    ReplyDelete